woensdag 29 april 2009

Voorbeeldbrief wijzigen stem Universiteitsraad

Er hebben ons de laatste dagen verontrustende berichten bereikt over studenten die - al dan niet met de hete adem van campagnepersoneel van de BeP/SGL/LVS/CSL in de nek - hebben gestemd op een van de vier partijen van het establishment, maar nu spijt hebben van hun stem. Omdat 'service met een glimlach' behoort tot het repertoire van principes van Change, vinden spijtoptanten hieronder een voorbeeldbrief die ze kunnen copy-pasten naar Word, de correcte datum, partij, naam, en studentnummer invullen en kunnen afgeven bij de receptie van het Centraal Stembureau, Rapenburg 70. Het juridische team van Change buigt zich op moment van schrijven nog over de vraag of een en ander rechtsgeldig is.

´Finally. Finally, Change has come to Leiden.´

---


T.a.v mw.drs. W.A.A.C. van Ingen Scholten
Secretaris Centraal Stembureau van de Universiteit Leiden
Rapenburg 70 te Leiden.

Leiden, [dd]

Hooggeachte mevrouw van Ingen Scholten,

Middels dit schrijven wil ik u graag op de hoogte stellen van het volgende: onlangs heb ik voor de Universiteitsraad van de Universiteit Leiden gestemd op BeP/SGL/LVS/CSL [verwijderen wat niet van toepassing is] Echter, ik besef me nu dat ik een grote vergissing heb begaan en ik ben tot andere inzichten gekomen. Graag zou ik mijn stem willen wijzigen in een stem op Change, lijst 5 – meer specifiek op Peter Kasbergen (plaats 01.)

Vertrouwende op uw medewerking en u dankende voor uw moeite verblijf ik,

Met hoogachting,

[naam]
[studentnummer]

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten